PC - Call of Duty Modern Warfare 3

PC - Call of Duty Modern Warfare 3
PC
קטגוריה
פעולה
 
99 ₪
 
אזל מהמלאי
 
 
מק"ט: PC Call of Duty: Mod
תשלומים: עד 1
מחלקות: PC - חדשים   PC - פעולה  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
המבנים הנהרסים בטריילר החשיפה של Modern Warfare 3, שמועות וטענתם של יוצרי משחק CoD הבא שהם הוסיפו למנוע הותיק של הסדרה, שמשמש אותה מאז Call of Duty 4, הרבה פיצ'רים חדשים, הולידו את ההשערה ש-Infinity Ward הצליחו לשלב מנגנון הרס במשחק השנתי כדי להתחרות בסביבות הניתנות להריסה של Battlefield 3, המתחרה העיקרי של מותג CoD השנה.
אז נכון שהאפשרות הזו אף פעם לא נתפסה כמאוד סבירה, בהתחשב בזמן הפיתוח הקצר ובקושי שבשילוב טכנולוגיה מורכבת שכזו במנוע בן כמה שנים טובות שלא נבנה בעבורה, אבל הייתה איזושהי תקווה. עכשיו אנחנו יכולים לשים אותה מאחורינו ולהמשיך הלאה.
אקטיביז'ן הדגימה את Modern Warfare 3 באירוע בלונדון, שם הוצגו שתי המשימות הראשונות של המשחק - בניו יורק, משימה שמגיעה לגג בניין הבורסה ושם מאפשרת לשחקן לשלוט במזל"ט חמוש ולנקות גגות סמוכים מכוחות אויב, ואז בלונדון, משימה שמסתיימת במנהרות הרכבת התחתית שמתחת לבירה הבריטית. כתבי VG247 היו באירוע, ומדיווחם עולה שכל ההרס - הרב, יש לציין - במהלך שני השלבים הללו מתוסרט לחלוטין. בניין יכול לעמוד ללא שריטה בעוד טיל אחרי טיל מתנפץ עליו, עד שיגיע הקטע המתאים במשימה שבו מסוק שיתרסק לתוכו יגרום לקריסתו המוחלטת. או בקיצור שינוי מהמשחקים הקודמים בסדרה.
המשחק מתוסרט עד הרגע האחרון ועובר במהירות בין קטעי משחק שונים, ביניהם שליטה במקלע של מסוק שטס בין גורדי השחקים של מנהטן ובתותח שמותקן על קרונית רכבת תחתית, ובכך, לפחות בשני השלבים שהודגמו, הקצב שלו דומה יותר לזה של MW2 מאשר לזה של Modern Warfare המקורי.
הדיווח גם מציין שהמשחק נראה טוב מאוד. אמנם לא טוב כמו החשיפה המרשימה של Battlefield 3, אבל אולי דמו ריאליסטי יותר, לפחות בגרסת הקונסולות, מאחר והוא רץ על חומרת קונסולה סטנדרטית בקצב פריימים קבוע של 60 לשניה.,

לפרטים נוספים לחץ כאן
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X