תיקון קונסולות

תיקון קונסולות משחק מכל סוג 

יש לכם תקלה בנינטדו סוויץ'? האקס בוקס שלכם התקלקל? הפלייסטשיין ארבע הפך לבעייתי? לחברת ג'נסיס המובילה בתחום קונסולות ומשחקי מחשב, יש מעבדת תיקון קונסולות המקצועית והגדולה בישראל. במעבדה עובד צוות מיומן והיא מצוידת בכלים מתקדמים וחלפים איכותיים. מתקנים בה את כול סוגי קונסולות לרבות תיקון נינטדו סוויץ', אקס בוקס ופלייסטיישן, וזאת עבור מחירים משתלמים במיוחד ועם שירות אישי, אדיב, יעיל ומהיר.

 

תקלות נפוצות בנינטנדו סוויץ'

נינטדו סוויץ' הינה קונסולה ניידת מבוקשת ונפוצה ביותר בארץ ובעולם. יחד עם זאת, היא אינה חפה מבעיות ותקלות שנדרשות בתיקון מקצועי במעבדה. כך למשל, תקלות שכיחות בקונסולות האלו יכולות להיות של שלט שלא מגיב או נשבר ויש להחליפו, או מכשיר שמתחמם או מרעיש יותר מידי ואז יש להחליף מאוורר. כמו כן, בעיות בנינטנדו יכולות להיות מסך מרצד, מסך כחול, בעיות חיבור ווי פיי, בעיות בשלטים, רצועות ידיים תקועות, חוסר יכולת לזהות משחקים, ועוד. 

 

תקלות נפוצות באקס בוקס

אקס בוקס של מיקרוסופט נחשבת לקונסולת משחק מהמובילות בשוק, המועדפת על ידי גיימרים רציניים. קונסולה זו עלולה לסבול מבעיות ותקלות שונות, הנפוצות שבהן כוללות מסך שחור שלעיתים קרובות נובע משריפה של כרטיס מסך. כמו כן, יתכנו בקונסולה בעיות של נפילת המשחק באמצע ואז צריך לאתחל מחדש ללא שמירה, מה שלא אחת מעיד על בעיה בחומרה של הקונסולה. בנוסף, בעיה נפוצה היא של אובדן וידאו או סאונד שיכולה לנבוע מכבלים או מרכיבי חומרה פנימיים. ועוד בעיה נפוצה, בייחוד בדגמים ישנים של אקס בוקס, ניכרת בשלוש נורות אדומות הנדלקות בחזית המכשיר ומתריעות על השבתת המכשיר בגין התחממות יתר.

 

תקלות נפוצות בפלייסטיישן ארבע

פלייסטיישן ארבע, קונסולת המשחק המשפחתית המצליחה של סוני, אף היא לא חפה מבעיות ותקלות. כך למשל, הקונסולה יכולה לסבול מאי יכולת של משחק להיטען עקב דיסק לא נקי . כמו כן, אם המכשיר מתקשה בהכנסת והוצאת דיסקים יתכן ומדובר בחדירה של אובייקט זר או בנזק שנגרם לכונן. בנוסף, בעיה של חוסר תצוגה על גבי המסך לא אחת נדרשת בעדכון מערכת ההפעלה, איפוס של הגדרות ושחזור של מערכת ההפעלה. מעבר לכך, פלייסטיישן ארבע יכולה לסבול מבעיות של הוצאה לא רצויה של דיסקים, פעילות לא רציפה של הקונסולה ועוד. תקלות אלו ונוספות יכולות לנבוע בין היתר מבעיות בכונן הקשיח שיש להחליפו, בעיה בחיבורים וכדומה.

 

מעבדה מקצועית לתיקון קונסולות

עם כל בעיה שיש בקונסולות המשחק שלכם אתם מוזמנים לפנות למעבדה המקצועית שלנו. הצוות המיומן והאחראי של המעבדה יקשיב לתיאור הבעיה בקונסולה, יבדוק את המכשיר, יאבחן את הבעיה ויספק לכם הצעת מחיר משתלמת. עבודות התיקון עצמן מבוצעות במהירות וביעילות בעזרת ציוד מתקדם וחלפים איכותיים, ומתוך מטרה לספק לכם את המכשיר בחזרה כמה שיותר מהר כשהוא תקין ופועל כמצופה ממנו.

 

לשירותי מעבדה לתיקון קונסולות

לשירותי מעבדה מקצועיים לתיקון כל סוג של קונסולה, הגיעו לחנות שלנו בנתניה. כמו כן לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא צרו קשר עם ג'נסיס בטלפון 077-3355465 או במייל tomera555@gmail.com.

X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X