PS3 - Final Fantasy XIII-2

PS3 - Final Fantasy XIII-2
Playstation3
קטגוריה
הרפתקאות
 
149 ₪
 
אזל מהמלאי
 
 
מק"ט: PS3-Final Fantasy XI
תשלומים: עד 1
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
Final Fantasy - לא מה שחשבתם. יושינורי קיטאסה, מי שמפיק בימים אלה את המשחק Final Fantasy XIII-2, חושף שב-Square-Enix שוקלים לשנות כיוון במשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים הוותיקה - ולייצר Final Fantasy שיהיה חצי משחק פעולה.
הכוונה אינה למשחק יריות בגוף ראשון כגון Call of Duty, אלא למשחק תפקידים שיזנח את פורמולת הקרבות בתורות ויציג במקומן מערכת קרב אקטיבית בזמן אמת, שתדרוש מהשחקנים רפלקסים זריזים - מה שמכונה Action-RPG. ל-Square יצאו מספר משחקי פעולה-תפקידים כאלה במהלך השנים - אך Final Fantasy תמיד שמרה על ווריאציות שונות של שיטת הקרבות הישנה והתרחקה מהאקשן ככל שיכלה.
קיטאסה טוען שמשחקי הפעולה-תפקידים הפכו לטרנד, וש"להתעלם מטרנד כזה זה סיכון". נראה שלקיטאסה אין פחד להתרחק מהשורשים המקוריים של הסדרה, ושמבחינתו הפיכה לכותר פעולה יכול להחשב כהתפתחות טבעית של מותג המשחקים היפני הוותיק.
"אני חושב שהטבע של המותג הזה הוא להציג משהו חדש לגמרי בכל פעם מחדש. בשוק הגלובלי אנחנו רואים יותר ויותר שחקנים שפשוט זונחים משחקים שמשתמשים במערכות קרב בתורות", הוא אמר.
לדבריו של קיטאסה, שני המשחקים האחרונים בסדרה כבר התחילו ללכת לכיוון הזה, ושהעתיד יכול להקצין את המגמה. "מערכות הקרבות של Final Fantasy XIII ו-XIII-2 כוללות אלמנטים של אקשן ומהירות, ומדובר מבחינתנו במילות מפתח. עם זאת, זה לא בהכרח אומר שאנחנו הולכים להצמד לאותו מסלול גם בפעם הבאה. זה משהו שרק הזמן יוכל להגיד".
סדרת Final Fantasy אכן נוהגת לנסות לחדש בין משחק למשחק, ובדרך כלל מנסה לשנות את הנוסחא של עצמה ככל הניתן על בסיס קבוע. כך למשל, מערכת הקרבות ב-Final Fantasy XII הזכירה מאוד משחק תפקידים המוני, וזו של XIII היא יותר סוג של משחק ניהול קבוצה מאשר מערכת קרב ישירה.
עם זאת, עד כה מפתחי הסדרה נהגו לשמור בצורה כזו או אחרת כל מערכות התורות, שהפכו את הקרבות לאסטרטגיים יותר. נראה שהמגמה הזאת מתחילה להשתנות - והאמת שבהתחשב בעייפות החומר ש-Square Enix הציגה במשחקים האחרונים שלה - בהחלט יכול להיות שמדובר בשינוי לטובה.


 
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X