Turtle Beach- Stealth Ultra Controller

Turtle Beach- Stealth Ultra Controller
 
899 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: Turtle Beach- Stealth Ultra Controller
אחריות: שנה אחריות בנדא מגנטיק
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
בקר אלחוטי Stealth Ultra מבית Turtle Beach בצבע שחור כולל מטען עבור Xbox X/S/Win PC. מלך שליטה חדש הגיע, הפכו את הבקר שלכם למרכז פיקוד עם בקר המשחקים החכם החדש Stealth Ultra Wireless עם תחנת עגינה לטעינה. 
 
 
 
מסך התראות עם פטנט
קבלו התראות חברתיות מהטלפון שלכם עבור כל פלטפורמות המדיה החברתיות המועדפות עליכם בלוח הבקר של Command Display כדי שתהיו מעודכנים מעודכן בזמן המשחקים. סטיקים ללא מגע עם אפקט שמשתמש במגנטים פנימיים במקום בסטיקים בסגנון אנלוגי כדי לספק שליטה חלקה ברזולוציה גבוהה ללא סחיפה. תוכלו אפילו להגדיר את ביצועי הסטיקים כדי להתאים אותם  במדיוק למשחק שאתם משחקים עם קלט ליניארי להיגוי עקבי במשחקי מירוץ, או קלט מדויק למטרות מדויקות במשחקי פעולה ו-FPS. בנוסף, שני סטים של לחצנים נוספים כלולים להעדפת אישית.

Connected Command Display

כפתורים מדוייקים יותר
ה-Stealth™ Ultra תוכנן עם רכיבים מתקדמים לאורך כל הדרך כדי להגביר את הביצועים ואריכות החיים. מתגי מיקרו סוויץ' ב-D-Pad, ABXY cluster, כפתורים ניתנים למיפוי ולחצנים קדמיים שמעניקים לכל כפתור תגובה מהירה ואמינה יותר, והם מדורגים ב-5 מיליון קליקים, או עד פי 5 יותר מאשר כפתורים רגילים. בנוסף הטריגרים ניתנים להגדרה אישית לשליטה מדוייקת יותר.

Antidrift Thumbstick

תאורת RGB חכמה
מערכת תאורת LED RGB חכמה מאפשרת לכם להתאים אישית את ה-Stealth™ Ultra עם 16.8 מיליון צבעים ואפקטים שונים. אתם יכולים גם להגדיר שילובי צבעים שונים להתראות ואזהרות סוללה חלשה כדי שתמיד תהיו מעודכנים עם סטטוס הבקר.

RGB Light

איכות מוצרים ברמה גבוהה
ל-Stealth™ Ultra, שעוצב לאריכות ימים ונוחות, גימורי מגע רכים, מתגי מיקרו עמידים לאורך זמן ואחיזות נוחות וארגונומיות. אחסנו את הבקר שלכם, תחנת הטעינה, הכבלים וכיסויי אגודל נוספים הכלולים נרתיק הנסיעות הקשיח, בתוספת חריץ מובנה המאפשר לכם לטעון את ה-Stealth™ Ultra שלכם בזמן שהוא בנרתיק.

Charge Through Case
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X