מסך גיימינג קעור AOC 27IN 165H

מסך גיימינג קעור AOC 27IN 165H
 
999 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: מסך גיימינג קעור AOC 27IN 165H
אחריות: בנדא
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
AOC C27G2U/BK
מסך ה- C27G2U/BK מצטיין במשחקים עמוסי אקשן. עם קצב רענון של 165 הרץ וזמן תגובה של 1 אלפית השניה, הוא מספק תמונות באיכות מושלמת. תמיכה ב- FreeSync Premium מבטיח תקשורת ללא רבב בין המסך לבין כרטיס ה- GPU שלכם.
image_1
הסחת דעת מינימלית עם מסגרת דקה
הרחיבו את התצוגה שלכם באמצעות הגדרת צגים מרובה. הגבול הצר והעיצוב חסר המסגרת מציעים את הסחת הדעת המינימלית של הפאנלים למצב הקרב האולטימטיבי.
image_2
קצב רענון של 165 הרץ
ציידו את עצמכם עם קצב רענון של 165HZ ותאמרו שלום לגמגום התנועה או לתמונות מטושטשות כאשר כל פריים עובר בחדות וברצף חלק לכל משחקי היריות והמירוצים שלכם
image_3
זמן תגובה 1MS
זמן תגובה מהיר במיוחד של אלפית השניה פירושו מהירות ללא השהייה עבור חוויה משופרת. פעולה מהירה ומעברים דרמטיים יתבצעו בצורה חלקה וללא השפעות של תקיעות.
image_4
FREESYNC PREMIUM
תהנו מהוויזואליות האיכותית ביותר אפילו במשחקים בקצב מהיר. טכנולוגיית AMD FreeSync Premium מבטיחה שקצבי הרענון של הכרטיס הגרפי והמסך יסונכרנו, מה שמספק חווית משחק חלקה וללא תקיעות בביצועים הגבוהים ביותר. AMD FreeSync Premium כולל קצב רענון של מינימום 120 הרץ, הפחתת טשטוש וחידוד התמונה לחוויה דמוית חיים יותר. תכונת LFC מבטלת את הסיכון לגמגום במקרה שקצב המסגרות יורד מתחת לקצב הרענון.
image_5
מסך קעור
עיצוב קעור עוטף אתכם ומעמיד אתכם במרכז הפעולה ומספק חווית משחק סוחפת.
image_6
מעמד מתכוונן לגובה
הרימו או הורידו את המסך כך שיתאים לגובה של כל אדם ולהעדפות הישיבה שלו. המעמד הקל להתאמה מבטיח שעות של נוחות.
image_7
רמקולים
רמקולים מובנים מקלים על ההתקשרות עם בני משפחה, חברים ועמיתים. לסרטים, מוזיקה, משחקים ועוד, תוכלו ליהנות משמע איכותי ללא טרחה בחיבור רמקולים חיצוניים.
image_8
קלט LAG נמוך
הזמן שלוקח מרגע עשיית פעולה כלשהי עד שרואים אותה על המסך. למשל – מהרגע שהדמות אמורה לירות ועד שהיא באמת יורה במשחק. Input lag נמוך אומר שאפשר להגיב טוב יותר במשחק.
image_9
מצבי משחק
התאימו את המסך שלכם למשחק בלחיצת כפתור. החליפו הגדרות בין הגדרות קבועות מראש מובנות למשחקי FPS, מירוצים או RTS, או התאימו אישית את התנאים האידיאליים שלכם ושמרו אותן. לוח המקשים של AOC Settings מאפשר החלפת פרופילים או התאמת תכונות במהירות ובקלות.
image_10
משחק צבע ובקרת צל
הוציאו את הקרב מהצללים עם AOC Shadow Control ו- AOC Color Game! התאימו את רמות הגוונים האפורים לקבלת פירוט תמונה טוב יותר והבהירו אזורים חשוכים או החשיכו אותם חזרה תוך כדי תנועה, מבלי להשפיע על שאר התצוגה.
image_11
AOC G-MENU
AOC G-Menu הוא כלי חינמי שתוכלו להתקין במחשב האישי שלכם כדי להתאים אישית התאמה מלאה עם נוחות מירבית לכל צג AOC.
image_12
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X