Call Of Duty - Modern Warfare III - PS5

Call Of Duty - Modern Warfare III - PS5
 
279 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
מק"ט: Call Of Duty - Modern Warfare III - PS5
תשלומים: עד 3
מחלקות: PS5 - משחקים  
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני

המשך הישיר ל-Call of Duty: Modern Warfare II שובר השיאים, קפטן פרייס ו-Task Force 141 מתמודדים מול האיום האולטימטיבי. פושע המלחמה האולטרה-לאומי ולדימיר מקרוב מרחיב את אחיזתו ברחבי העולם וגורם לכוח המשימה 141 להילחם כמו שלא היה מעולם.

Modern Warfare III חוגג את יום השנה ה-20 ל-Call of Duty עם אחד האוספים הגדולים ביותר של מפות מרובי משתתפים שהורכבו אי פעם - גם אהובי מעריצים וגם חדשים. כל 16 מפות ההשקה מה-Modern Warfare 2 המקורי (2009) עברו מודרניזציה עם מצבים ותכונות משחק חדשות ויהיו זמינות בעת ההשקה כדי להתחיל את כולם, בעוד שמעל 12 מפות ליבה חדשות לגמרי 6v6 יתדלקו עונות חיות לאחר ההשקה.

Modern Warfare III יושק גם עם מפות Ground War חדשות המתהדרות במרחבי משחק חדשניים ובחזרה האפית והאבולוציה של מצב המלחמה הפופולרי שהופיע לראשונה ב-Call of Duty: WWII של 2017.

לחימה פירושה קבלת בחירות - עומסים שונים, נתיבים שונים במשימה. בנוסף למשימות קמפיין ה-Call of Duty החותמות, הקולנועיות, Modern Warfare III מציגה משימות לחימה פתוחות המספקות אפשרויות רבות יותר לשחקן. אין פתרון אחד שמתאים לכולם - זו הבחירה שלך אם לנקוט בגישה החמקנית או ללכת בקול רם ולהתמודד עם כל אויב.

קמפיין
הסתגל או תמות במאבק נגד האיום האולטימטיבי
לחימה פירושה קבלת בחירות - עומסים שונים, נתיבים שונים במשימה. בנוסף למשימות החתימה הקולנועיות של Call of Duty®, Modern Warfare® III מציגה משימות לחימה פתוחות המספקות אפשרויות רבות יותר לשחקן

רב משתתפים
הגיע הזמן ליישב ציונים ישנים ולהתחיל חדשים
כל 16 מפות ההשקה מה-Modern Warfare® 2 המקורי (2009) עברו מודרניזציה עם מצבים ותכונות משחק חדשות ויהיו זמינות בהשקה כדי להתחיל את כולם, בעוד שמעל 12 מפות ליבה חדשות לגמרי 6v6 יתדלקו עונות חיות לאחר ההשקה .

Modern Warfare® III יושק גם עם מפות Ground War חדשות המתהדרות במרחבי משחק חדשניים ובחזרה וההתפתחות האפית של מצב המלחמה הפופולרי שהופיע לראשונה ב-Call of Duty®: WWII של 2017.

זומבים
כל זומבי העולם הפתוח החדשים
בפעם הראשונה, חבר עם חוליות אחרות כדי לשרוד ולהילחם בהמוני אל-מתים במפת Call of Duty® Zombies הגדולה ביותר אי פעם. Modern Warfare® Zombies (MWZ) מספר סיפור חדש של Treyarch Zombies עם משימות, תכונות ליבה של זומבים וסודות לגלות. מוכן לחוויית הישרדות PvE בעולם פתוח מול כמה מהאויבים הגדולים ביותר בהיסטוריה של Call of Duty®.​

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X