Microsoft Xbox Series Stereo Headset

Microsoft Xbox Series Stereo Headset

שנה אחריות יבואן רשמי בנדא

 
499 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: XBOX SERIES HEADSET
אחריות: אחריות ע"י מיקרוסופט ישראל - יבואן רשמי
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
משחק חזק וברור עם האוזניות האלחוטיות של Xbox, התואמות ל- Xbox Series X ו- Xbox One. הקף את עצמך בטכנולוגיות סאונד מרחביות, כולל Windows Sonic, Dolby Atmos ו- DTS אוזניות: X. השתקה אוטומטית ובידוד קולי מפחיתים רעשי רקע ומאפשרים צ'אט צלול. העיצוב הגמיש והקל משקל עם סרט הראש המתכוונן גורם לחוויה נוחה יותר במהלך הפעלות משחק ממושכות, בעוד שחוגות כפתור האוזניים מסתובבות מספקות דרך מהירה ואינטואיטיבית להתאים את עוצמת הקול ואת איזון המשחק / צ'אט. כוונן את האוזניות שלך באמצעות אפליקציית Xbox Accessories לחוויית שמע מותאמת אישית. התאם ישירות לקונסולה שלך עם הרדיו האלחוטי של Xbox ללא צורך בפלאגלים, כבלים או תחנת בסיס, והתחבר למכשיר הנייד שלך באמצעות Bluetooth® למוזיקה או צ'אט בדרכים, אפילו התאם לטלפון שלך ו- Xbox בו זמנית כדי שוחח בצ'אט עם חבר בטלפון שלך תוך כדי משחק בקונסולה שלך. *
תכונות:
התאם ישירות למסוף שלך עם הרדיו האלחוטי של Xbox ללא צורך בדונגלים, כבלים או תחנת בסיס.
הקף את עצמך בטכנולוגיות סאונד מרחביות, כולל Windows Sonic, Dolby Atmos ו- DTS אוזניות: X. *
השתמש בהשתקה אוטומטית ובבידוד קולי כדי להפחית הפרעות רעש לשיחה צלולה. התאם את עוצמת הקול שלך ואת רמות המשחק / צ'אט באמצעות מחוגי כרית האוזן המסתובבת.
עיצוב גמיש וקל משקל עם סרט ראש מתכוונן. תיהנו מחיי סוללה של עד 15 שעות באמצעות הסוללה הפנימית הנטענת. *
התחבר למכשירים ניידים באמצעות Bluetooth® למוזיקה או צ'אט בדרכים. * התאם לטלפון שלך ו- Xbox בו זמנית כדי לשוחח עם חבר בטלפון שלך ולהפעיל בו זמנית בקונסולה שלך.
כוונן את החוויה שלך באמצעות אפליקציית ה- Xbox Accessories. *
 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X