Xbox One Elite Controller V2

Xbox One Elite Controller V2
בקר משחק אלחוטי ואיכותי ל-Xbox מבית Microsoft מתאים לקונסולות Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One ומחשבי PC. • שלט אלחוטי Xbox Elite • תיק נשיאה • ערכה של 4 דוושות • ערכה של 6
 
829 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
דגם: XBOX ONE ELITE CONTROLLER V2
אחריות: שנה אחריות מיקרוסופט
תשלומים: עד 3
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
שלט אלחוטי   Microsoft  Xbox One Elite Wireless controller
לשיפור הביצועים וההתאמה
ניתן לעבור בין מגוון של לחצני אגודל מתכתיים ורכיבי D-pad כדי להגיע להתאמה ונוחות אישית בבקרת המשחקגלה תצורות שיכולות לשפר דיוקמהירות וטווח באמצעות לחצני אגודל בצורות וגדלים שוניםשלט Xbox Elite מתאים את עצמו לגודל כף היד ולסגנון המשחק שלךתיהנה משליטה טובה יותרבין אם אתה משחק ב-FPS (משחקים מגוף ראשון), משחקי מירוץלחימה או ז'אנרים אחריםה-D-pad החדש ומרובה הצלעות מאפשר ביצוע נוח ואמין יותר של שילוביםבעוד שה-D-pad הרגיל מספק שליטה מדויקת בהחלפת כלי נשק או הזמנת תקיפה מבחוץ.
שליטהשילובים וביטחון עצמי
בשלט האלחוטי Xbox Elite יש ארבעה חריצים לדוושות חליפיותתוכל לחבר ולנתק אותן בקלותללא צורך בכליםבחר אם לחבר חלק מהדוושות או את כולןוהגדר את תצורת השלט המתאימה לך ביותר.
הדוושות מעניקות לאצבעות שלך יותר שליטהכך שתוכל לבצע מהלכים קטלניים וליהנות מיעילות מוגברתעכשיו אינך צריך להוריד את האגודלים מלחצן האגודל כדי לבצע שילובים מורכבים של קפיצותכיוון למטרה ויריעם היישום*, תמיד תוכל להקצות מגוון רחב של סוגי קלט לכל דוושה.
*היישום זמין ב-Xbox One וב-Windows 10
ירי מהיר יותר עם מעצורי Hair Trigger
באמצעות הפיכה של מעצורי Hair Trigger, תוכל לירות מהר יותר ולחסוך זמן יקר בכל משיכה של ההדקמעצור Hair Trigger עוצר את תנועת הטריגר לאחר הירי ומכין אותך לירייה הבאהפשוט הפוך שוב את הבורר כדי לחזור לתנועה בטווח מלא של הטריגרלכל טריגר יש מעצור Hair Trigger משלו לשליטה עצמאיתביישום תוכל להמשיך ולהתאים את הגדרות הטריגר.
זוהי תחושה של ביצועים
כל משטח וכל פרט מותאם לדרישות הקפדניות של גיימרים תחרותיים.
רכיבים כמו לחצני האגודלה-D-pad והדוושות בנויים מפלדת אל-חלד לעמידות.טבעות מחוזקות בעלות חיכוך נמוך מסביב לכל לחצן אגודל מצמצמות את השחיקה ומאפשרות פעולה רכה כחמאה.
המאחז המעוין המצופה גומי מעניק לשלט תחושת משקל ומספק יותר יציבותהאחיזה המשופרת מאפשרת גם להחזיק את השלט בפחות מאמץכדי שתוכל לשחק זמן רב יותרובנוחות רבה יותרהגימור הרך בחלק העליון מספק תחושה של יוקרהושליטה ללא החלקה של היד.
היה מוכן לכל דברבכל מקום
כל פרופיל שאתה יוצר ביישום נשמר בענןוניתן לשמור שני פרופילים בשלט עצמו.*לכן לא משנה היכן אתה משחקהפרופילים שלך תמיד יהיו איתך.
השלט האלחוטי Xbox Elite נמכר עם תיק נשיאה ומגוון של רכיבים חליפייםבמארז תמצא:
• שלט אלחוטי Xbox Elite
• תיק נשיאה
• ערכה של דוושות
• ערכה של לחצני אגודלרגילים (2), גבוהים (2) וקמורים (2)
• ערכה של לחצני D-pad: מרובה צלעות ורגיל
• כבל USB
• הגדרה מהירה ומדריך מוצרים
מפרט
דרישות מערכתלשימוש עם מערכות Xbox One ומחשבים אישיים שבהם מותקנת מערכת הפעלה Windows 7 ואילךשימוש במחשב אישי מחייב שימוש בכבל USB המצורף או במתאם אלחוטי (זמין החל מתקופת החגים של 2015). מנהלי התקן זמינים בכתובת xbox.com/xboxone/PC-controller. הדרישות של יישום Xbox Accessories: היישום זמין במחשבים אישיים שבהם מותקנים Xbox One ו-Windows 10.
שמעכולל שקע לאוזניות סטריאו 3.5 מ"מתואם גם למתאם אוזניות הסטריאו של Xbox One –אוזניות סטריאו ולכל האביזרים האחרים של שלט Xbox One –אוזניות סטריאו של 1st party.
משוב במישושעם Impulse Triggers* ומנועי rumble (המיה). היישום מאפשר לכוונן את השליטה במנועמשקל: 348 גרם (+/- 15גרםבעת שימוש עם דוושות, D-pad מרובה צלעותסוללות AAA ולחצני אגודל רגילים כלולים.
קישוריותאלחוטיתאו חוטית באמצעות כבל USB 9 אינץהמצורףהנתונים עוברים דרך כבל ה-USB כשהוא מחובר לשלט ולקונסולה/מחשב אישי
שליטה בלחצן אגודלביישום Xbox Elite כלולה אפשרות להחליף סוגי קלט של לחצני אגודלכך שלחצן האגודל השמאלי שולט בקלט של לחצן האגודל הימניולהיפךכמו כן ניתן להקצות מחדש קלטים של כיוון לחצני אגודל (כלומרלמעלה הוא למטה ולמטה הוא למעלה וכו')
סוללות: (2) סוללות אלקליין AA (כלולותתואם לערכת Play & Charge של Xbox One (לרכישה בנפרד).
במשחקים נתמכים
סוגי קלט ניתנים להקצאה:

  • A, B, X ו-Y
    D-pad למעלהלמטהשמאלה וימינה
    לחצני באמפר שמאל וימין
    הפעלה של טריגר שמאל וימין
    לחיצה על לחצן אגודל שמאל וימין

 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X