PS3 - Battlefield 3

PS3 - Battlefield 3
Playstation3 
PS3-Battlefield 3
קטגוריה
פעולה
 
110 ₪
 
הוסף לסל
בחר כמות
 
 
מק"ט: PS3 -Battlefield 3
תשלומים: עד 1
 
לרכישה טלפונית חייג 077-3355465 או שנחזור אליך:
 
 
מפרט טכני
קפיצה שהקדימה את זמנה עם העוצמה של Frostbite™ 2, המנוע החדש שנכס לפועל עם DICE למשחק החדש. המנוע החדש של הטכנולוגיה המתקדמת, הוא הבסיס שעליו Battlefield 3 בנוי, ומספק איכות ויזואלית משופרת, התחושה של קנה המידה הגדול, הרס מסיבי, אודיו דינמי ואנימציית דמויות מציאותית להפליא. כמו כדורים מתעופפים, קירות מתפוררים, פיצוצים הזורקים אותך אל הקרקע, הקרב מרגיש חי יותר מאשר אי פעם.בBattlefield3 ,שלושה שחקנים צועדים לתוך התפקיד של האליטה של מרינס האמריקאי שבו הם יתנסו במשימות מרגשות במיקומים שונים, כולל פריז, טהרן, ניו יורק.
להרגיש את הקרב - להרגיש את ההשפעה של כדורים ופיצוצים, לגרור את חבריך לקרב הנפגעו למקום בטוח ,והאפשרות להציב את הנשק שלך, כמעט בכל השטח. אנימציה המשוכללת של Battlefield 3,אפקטים חזותיים מרהיבים התוקפים את החושים שלך וגורמים לך להרגיש\לחוות את האיברים הפנימיים של הלוחם, כמו אף משחק FPS אחר.
תקדים רכבי הלחימה -החוויה הטובה ביותר של רכבי לחימה באינטרנט משתפרת אף היא באמצעות אפקטים כמו בום על-קול הנוצרים מהמטוסים בשמיים וכמו הערכות על הקרקע, האוויר והים. דברים נוספים חוזרים מן העבר כמו הדבר החביב על המעריצים -מפות של 64 אנשים למחשב והאפשרות לשכיבה.
קרב עירוני- קח את המאבק למקומות הקטנים ובלתי צפויה בארה"ב, המזרח התיכון, אירופה, כולל הרחובות המחרידים . בנוסף נפגוש רכבי בריחה ידידותיים , כדי שאתה תוכל להילחם בדרך שלך דרך המלחמה של מחר.


 
X צא'ט מהיר
בוואטסאפ
X